Realizare magazin online indiferent de natura produselor pe care le vinzi

Astazi poti vinde aproape orice online, atat catre cumparatorii directi cat si catre alti revanzatori, de aici si conceptul de realizare magazin online B2B (business to business) sau B2C (business to client).

Realizarea unui magazin online unic implica atat partea vizuala, de identiate cat si partea functionala care ii ofera clientului tau o experienta placuta de navigare si de cumparare.

Chiar daca pleci de la un template, de la o baza de shop online, felul in care il personalizezi si il modelezi il transforma intru-un magazin online pregatit sa vanda haine, cosmetice, electonice, mobilier, flori, bijuterii sau orice altceva, inclusiv cursuri sau aplicatii software.

Research, primul pas pe care il faci inainte de a crea un magazin online

Intotdeauna pleci la razboi abia dupa ce studiezi cu atentie piata si concurenta. Vei descoperi cate magazine online vand aceleasi lucruri ca si tine, la ce pret si, mai ales, in ce fel. Cum te ajuta pe tine acest lucru? Poti face o analiza de marketing reala.

Cu cat concurenta este mai mare, cu atat sarcina celor care se ocupa cu realizare magazin onlin va fi mai grea. Tocmai de aceea iti recomand sa lucrezi cu o echipa de specialisti care sa te ajute sa iti consolidezi brandul si sa gasesca palnii si tool-uri de marketing prin intermediul shop-ului online.

Magazin online optimizat pe orice dispozitiv

Tone cont de faptul ca cei mai multi navigam si facem cumparaturi online de pe telefonul mobil. Site-ul tau trebuie sa fie structurat simplu, curat si cu spatii bine delimitate pentru a fi usor de navigat si placut vizual chiar si la rezolutii mici.

SEO, AI (inteligenta artificiala) si optimizarea pe cuvinte cheie

Cand dai start unui proiect de realizare magazin online iei in considerare si vizibilitatea site-ului pe motoarele de cautare. Solutiile de ecommerce si comportamentul cumparatorului pot genera si anticipa predictii. Chiar si Google foloseste AI!

Este important sa ai continut valoros pe site, chiar daca este un shop online, nu un website de prezentare si sa ajuti cumparatorii sa ajunga cu usurinta la produsele cautate. SEO inseamna mai mult decat analiza pe cuvinte cheie si vizibilitate, inseamna o piata tinta care sa iti genereze vanzari.

Creare magazin online pentru client si nevoile lui

Grafica placuta

Spuneam si mai sus ca in procesul de realizare magazin online trebuie sa se tina cont de grafica. Impactul vizual poate determina un consumator sa ramana sau sa place de pe shop-ul tau online.

UI (user interference) si UX (user experience)

Fa lucrurile sa fie simple pentru utilizator! Simplifica procesele prin care trebuie sa treaca cumparatorul pentru a se bucura rapid de produsele comandate.

Functionalitati complexe si scalabile

Alege serviciile unei firme de realizare magazin online care lucreaza constatnt la dezvoltarea solutiilor de ecommerce si care vine mereu cu imbunatatiri, cu functii care sa te ajute sa vinzi mai mult sau chiar sa fii cu un pas in fata concurentei.

Administrare usoara

Acest aspect te priveste pe tine, cel care ai nevoie de magazin online. Ai nevoie de o interfata de gestiune prietenoasa, intuitiva si care sa pemita corelarea cu diverse aplicatii care faciliteaza vanzarea (plati bancare, module pentru curieri, CRM-uri, importuri si exporturi de produse etc).

Vinde inteligent cu un shop online dezvoltat de web desigeri cu experienta

Vrei ca afacerea ta sa fie bine pusa la punct in online? Tot ce ai nevoie este un magazin online care sa lucreze singur si sa vanda indiferent de produsele sau serviciile comercializate. Exista.

Autor: Nicoleta Pomer
Acest site folosește cookie-uri pentru a vă oferi o experiență cât mai bună. Prin continuarea navigării sunteți de acord cu folosirea acestora.