Sisteme expunere preturi pentru magazine. Promotii vizibile

Daca detii un magazin stii deja importanta acestor sisteme de expunere a preturilor in magazine. Acestea atrag atentia asupra ofertelor de pret, asupra ofertelor limitate sau a ofertelor de tip BOGO  (buy one, get one free).

Tine cont ca exista zeci sau sute de produse asemanatoare care de care mai colorate care incearca sa atraga atentia cumparatorului. Tocmai de aceea marketingul a evoluat atat de tare incat se pune accent pe aranjarea la raft, inclusiv pe folosirea de sisteme de expunere preturi la raft in magazine de orice marime.

In limbaj de specialitate (SIC!) ii spune POSM, adica point of sale marketing. In vanzarea cu amanuntul sistemele POMPS atrag clientii prin felul in care preturile si ofertele sunt afisate.

Sisteme expunere preturi pentru magazine – comert vizual

Interactiunea cu clientii in magazine este una vizuala, clientul fiind atras prin intermediul sistemelor de expunere a preturilor si a mesajelor de interes precum reducere, oferta, mai ieftin, bio, eco, nou, bogo etc.

Sisteme expunere preturi

In retail, magazinele investesc din ce in ce mai mult in strategii de vanzare, in prezentare si in sisteme de expunere preturi la raft. Totodata, inlocuirea preturilor la raft se face cu usurinta atunci cand sistemul este unul rezistent, care nu se zgarie si care este totodata si usor de curatat.

Pretul la vedere

Stii ce cred eu cand nu vad pretul unui produs? Nu se incadreaza in intervalul meu de pret! Am convingerea ca nu sunt singura care gandeste asa, motiv pentru care afisarea preturilor la raft este esentiala, lipsa acestora putand determina pierderi in vanzari.

Fac aici o paranteza si ii indemn si pe cei care activeaza in online sa faca vizibile preturile, nu „in mesaj privat”.

Strategia vizuala este usor de implementat cu accesorii pentru magazine

Am spus mai sus ca noi, clientii, cumparam vizual. Tocmai de aceea comerciantii se folosesc de accesorii pentru magazine si sisteme de expunere preturi in functie de marfa, spatiu si identitate vizuala. Totodata, este important ca afisajele sa fie curate, organizate si pozitionate la o anumita distanta fata de alte afisaje pentru a nu coplesi clientii cu informatii.

Zi de zi intram in magazine si cumparam produse la care nu ne-am gandit inainte. Aici se vad rezultatele acestor sisteme de expunere preturi in magazine. 😉

Autor: Nicoleta Pomer
Acest site folosește cookie-uri pentru a vă oferi o experiență cât mai bună. Prin continuarea navigării sunteți de acord cu folosirea acestora.