Va aduceti aminte, desigur, de drumurile pe care fiecare dintre noi le facea atunci cand era nevoie de:
- achitarea sumelor aferente „intretinerii”;
- depunerea valorilor consumate;
- depunerea de cereri de plata;
- depunerea de cereri de restituire, etc.
La fel de cunoscut este si avizierul completat minuscul cu pixul intr-un tabel ingramadit. Toate acestea ar trebui sa fie de domeniul trecutului, exista posibilitatea ca contabilitatea si fiscalitatea Asociatiilor de Proprietari sa fie tinuta de o firma avizata si competenta in acest sens. In Bucuresti lucrurile stau bine din acest punct de vedere si speram ca acest trend va prinde.
Avantajele de care pot beneficia proprietarii de apartamente:
- transmiterea indexilor online sau prin intermediul emailului;
- primirea de mesaj sau email cu sumele de plata;
- plati atat numerar cat si cu cardul sau online;
- transmiterea de documente si formulare online.
Avantaje de care pot beneficia Asociatiile de proprietari:
- intocmirea listelor cu platile lunare;
- intocmirea si completare de registre conform legilor in vigoare;
- declaratii fiscale;
- state de plata;
- plata furnizorilor;
- notificari si somatii de plata;
- siguranta facturarilor corecte.
Timpul inseamna bani, faptul ca poti face multe lucruri fara sa te deplasezi si sa pierzi timpul la cozile ghiseelor este din punctul meu de vedere cel mai mare avantaj.
Avizier online
Cei care fac parte dintr-o Asociatie de Proprietari sau dintr-un ansamblu rezidential au acum posibilitatea de a avea acces securizat la o interfata online care sa le permita o „relatie la distanta” cu administratia:
- date despre intretinere si plata acesteia;
- introducerea de indexi de consum precum si istoricul acestora;
- plata intretinerii online si istoricul de plati
- forum de discutii;
- stiri si legislatie.
Tot ceea ce inseamna relatia cu Asociatia de Proprietari se simplifica, devine mai transparenta si mai accesibila.