Sine de preturi si alte accesorii vitale pentru echiparea magazinelor

Azi vorbim despre sine de preturi si accesorii pentru magazine pe care orice comerciant trebuie sa le ia in calcul inainte de a deschide un magazin, indiferent de marimea acestuia. Planificarea si deschiderea unui magazin este o intreaga aventura, atat in ceea ce priveste tona de acte necesara cat si in ceea ce priveste echipamentele necesare unei functionari logice si fara probleme.

Echiparea ergonomica impune un plan bine stabilit, rafturile si felul in care sunt asezate acestea pot fi folosite in avantajul magazinului, afisarea eficienta si vizila a produselor cat si a preturilor asigurand succesul magazinului.

Sisteme expunere preturi pentru magazine. Promotii vizibile

Sine de preturi si etichete clare, vizibile si usor de schimbat

Unul dintre modurile de a alunga clientii este lipsa preturilor, etichetarea incompleta sau etichetarea gresita. Iata de ce sinele de preturi si etichetele sunt vitale pentru magazine. Magazinele au politici de preturi si strategii prin care sa-si atraga clientii si atentia acestora:

  • sine de preturi transparente cu preturi colorate;
  • sine de preturi colorate;
  • preturi clare, cu specificatii per kg, litru sau bucata atunci cand este vorba de seturi;
  • etichete colorate, spre exemplu magazinul poate folosi o culoare pentru produsele aflate in promotie;
  • etichete cu buline colorate, etc.

Sinele de preturi protejeaza etichetele si le mentin la locul lor, fara a exista riscul ca acestea sa se deterioreze sau sa fie schimbate accidental. Pretul, pe langa necesitate, este cel mai puternic argument de cumparare, mai ales atunci cand magazinul se lauda cu preturi mici, promotii sau oferte.

Produsele oferite spre vanzare trebuie sa aiba preturi certe

Stim cu totii cum in online inca se mai practica politica „mesaj privat pentru pret”. Cei care nu isi asuma pretul produsului comercializat, il pot pastra pentru sine. Daca nu este vorba de un serviciu care poate fi variabil, produsul valoreaza la fel indiferent de cumparator.

sine afisare pret

Foarte multi dintre cei care au incercat comercializarea de produse online au esuat din cauza ca nu si-au asumat preturile public. Piata se construieste si in functie si de acest aspect. Magazinele fizice care nu au preturi clare la raft, pierd asemenea celor din online.

Accesorii magazine si supermarketuri

Nu este treaba clientului sa intrece „Cat costa?”. Daca iti convingi clientul prin calitate si pret, uneori apare necesitatea achizitiei fara ca ea sa fi existat la intrarea in magazin. Acesta este unul din motivele pentru care umplem cosurile in supermarket desi am intrat doar dupa lapte si fructe. Au rafturi cu etichete si sine de preturi care pun in valoare mesajul de „achizitie buna” pentru cumparator.

Pentru sine de preturi si alte accesorii pentru magazine, vezi oferta www.accesorii-magazine.ro .

Autor: Nicoleta Pomer
Acest site folosește cookie-uri pentru a vă oferi o experiență cât mai bună. Prin continuarea navigării sunteți de acord cu folosirea acestora.