Noul ghid gratuit SDA: Cum faci economii optimizand activitatea de arhivare

Dacă ținem cont de faptul că procesul de arhivare reprezintă o activitate importantă și complexă, e lesne de înțeles că se urmarește în mod implicit, economia de timp și bani.

În acest sens, încă de la înființare, SDA – Servicii de Depozitare și Arhivare și-a propus să vină în întâmpinarea clienților cu informații de calitate și servicii excepționale privind managementul arhivei.

Astfel compania a gândit un Ghid Gratuit care să vă ajute în asumarea deciziei optime pentru afacerea dumneavoastră.

Acesta conține informații legate de:

🧷legislația referitoare la arhivare
🧷costurile reale ale arhivării la nivel intern
🧷eficientizarea activității de arhivare
🧷evaluarea gratuită a arhivei și conturarea unei soluții personalizate
🧷beneficiile colaborării cu o firmă specializată in arhivarea documentelor

Și pentru a clarifica necesitatea unui asemenea document, iată, mai jos câteva aspecte importante, de luat în calcul:

După cum se știe, entitățile ce creează documente sunt obligate, din punct de vedere legal, să păstreze documentele, pentru anumite perioade de timp, în spații special amenajate. Modul de arhivare își pune amprenta pe organizarea optimă și profitabilitatea afacerii.

Știm multe despre arhivare, citește și articolul „Ce obligatii au firmele conform Legii 16/1996, Legea Arhivelor Nationale„.

Pentru a evita sancțiunile ca urmare a nerespectării legislației sau poate chiar clienții nemulțumiți, specialiștii SDA- Servicii de Depozitare și Arhivare recomandă să:

  • țineți o evidență corectă a documentelor ( acestea se îndosariază anual, respectându-se termenele de păstrare, apoi, în baza unui inventar sunt predate departamentului de arhivă)
  • organizați un spațiu de depozitare ( actele trebuie conservate în spații special amenajate pentru a fi protejate împotriva distrugerii, degradării sau sustragerii)
  • asigurați accesul rapid și facil la documente ( deși accesarea acestora nu se efectuează foarte des, este esențial ca, la cerere, să fie recuperate în timp util).

De asemenea, în cadrul Ghidului veți regăsi aspectele care fac diferența între o arhivare la nivel intern și cea externalizată către o firmă autorizată.

Specialiștii subliniază care sunt costurile reale atunci când o companie decide să-și managerieze pe cont propriu actele, căci vor fi necesare, în mod evident, investițiile în infrastructură, în personal calificat, iar o gestionare defectuoasă conduce spre timp pierdut, cheltuieli neprevăzute și deteriorarea relației cu clienții.

La final, probabil cel mai important aspect îl constituie semnificația unei evaluări gratuite a arhivei, precum și serviciile personalizate pe care SDA- Servicii de Depozitare și Arhivare le oferă.

Orice instituție își dorește un management performant al documentelor, economii la bugetul alocat acestei proceduri, precum și reorientarea resurselor către alte activități.

Vezi și „De ce să soliciți o evaluare gratuită a arhivei? ”

În consecință, dacă vă doriți dezvoltarea și creșterea activității companiei dumneavoastră, sau poate eficientizarea timpului de lucru al angajaților, nu ezitați să accesați în mod gratuit Noul Ghid SDA.

Suntem aici pentru dumneavoastră.

Autor: eon
Acest site folosește cookie-uri pentru a vă oferi o experiență cât mai bună. Prin continuarea navigării sunteți de acord cu folosirea acestora.